E-mail: info@iqtel.gr

Συντήρηση

Έχοντας τη γνώση και την πολυετή εξειδίκευση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, σας παραθέτουμε κατωτέρω την πρότασή μας για την Ετήσια Τεχνική Υποστήριξη του τηλεφωνικού σας κέντρου. Για την σωστή επίβλεψη-συντήρηση των εγκαταστάσεων και την πρόσθετη παροχή υπηρεσιών η IQTEL σας προτείνει τη Σύναψη Ετήσιας Σύμβασης Τεχνικής Υποστήριξης.

Τι κερδίζετε με τη Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης ;

Προτεραιότητα τεχνικών για επείγουσα βλάβη έναντι πελατών χωρίς Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης
Αμεσότητα για την επίλυση προβλημάτων, με απομακρυσμένη διάγνωση
Άμεση αλλαγή προγραμματισμού σε κουδουνισμούς, φραγές, ονόματα εσωτερικών, καταχώρηση μνημών στο σύστημα κ.α.
Επίσκεψη τεχνικού, για βλάβη μετά από κλήση σας, μέσα σε 5 ώρες όταν αυτό χρειάζεται
Προληπτική συντήρηση & τεχνικός έλεγχος δύο φορές το χρόνο
Αναβάθμιση στο software των μηχανημάτων
Σε περιπτώσεις βλάβης εξοπλισμού, η παραλαβή προς επισκευή και παράδοση από επισκευή γίνεται από και προς τον χώρο σας με έξοδα της εταιρίας
Αποστολή μηνιαίας αναφοράς για τον έλεγχο και την καλή λειτουργία του εξοπλισμού σας

Η πρόταση αυτή βασίζεται στον απομακρυσμένο προγραμματισμό και με αυτή την πρόταση, θα είμαστε συνεχώς στη διάθεσή σας 24/7 να επεμβαίνουμε στο πρόγραμμα, μετά από αίτημά σας, για αλλαγή δυνατοτήτων, πρόσθεση δυνατοτήτων, αναβάθμιση λογισμικού με νέες version, αποκατάσταση προβλημάτων προγράμματος και θα έχετε έκπτωση στον Τιμοκατάλογο των προϊόντων της Panasonic, καθώς και έκπτωση στον Τιμοκατάλογο Παροχής Υπηρεσιών στην περίπτωση που θα χρειαστεί να απασχοληθεί τεχνικός μας στον χώρο σας για εργασίες εκτός συμβολαίου.

Είμαστε αφοσιωμένοι στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας